کنید. این سوالی است که می‌تواند بدون متوقف‌کردن فرایند فروش، جوابی «منفی» داشته باشد، زیرا فرصت دیگری برای ارائه پاسخ در اختیار فروشنده قرار می‌دهد. برای مثال:فروشنده: آیا مایلید این نرم‌افزار را روی لپ تاپتان نصب کنید؟مشتری: نه ترجیح می‌دهم در دفتر خود از آن استفاده کنم.فروشنده: مشکلی نیست. این یک نمونه: شرکت موفق بیمهصفحه شرکت بیمه Esurance در فیس بوک 158 هزار لایک دارد. آیا واقعاً همه این لایک ها مربوط به کسانی است که خودروی خود را نزد این شرکت بیمه کرده اند؟ به احتمال زیاد، خیر. با این وجود، این لایک های پرشمار نشان می دهد که Esurance توانسته با 158 هزار نفر ارتباط برقرار کند و به نوعی

منبع : بازاریابی با محتوا |راه های موفقیت یک برند
برچسب ها : لایک ,شرکت ,فروشنده ,شرکت بیمه